Cuierul Star Trek

Acum vreo doua saptamani am declarat cu nevasta-mea ca ziua de Duminica, la noi in familie, sa fie Ziua Pitipoancei sau The Piti Day. Cu alte cuvinte, toata Duminica nu facem nimic nici daca pica blocul pe noi. Nimic, in afara de a avea grija de Brotacel (fi-mea), pe care nu-l intereseaza ca tu sarbatoresti The Piti Day, Black Friday, Ramadan sau ce-o fi si isi vede de activitatile zilnice (mananca, doarme, caca, etc). Drept urmare, pentru ca nu ne place sa stam in casa, Duminica ori mergem la munte, daca e frumos, ori in mall (ca doar e The Piti Day).

Azi, inainte sa iesim pe usa, isi ia nevasta-mea paltonul din cuier si zice:

– Paltonul asta e cald. Uite si cuierul este cald.

Pun mana pe el, asa era. Pun mana pe cuier, era cald. Zic, ataaaaaaaaat, din ciclul masina cu clima bizonica, am cuier cu incalzire. Explicatia stiintifica este ca baia are perete comun cu holul. Caloriferul din baie este fix pe partea de perete pe care este montat cuierul. De unde si caldura 🙂

Leave a Reply

