De Prin Supermarket

20130113_171533Un cetatean a considerat ca setul este incomplet si a adaugat o sticla de suc. Din pacate, goala. Ma intreb cam cat de mult s-o plictisi de singuratate neuronul pe care-l poseda (cetateanul, nu sticla).

IMG_0469Dupa ce ca toata mancarea e plina de E-uri si orice ai manca o sa mori (conform ultimelor studii), acum au stricat si pieptul de pui, singurul in care imi pusesem speranta ca va mai hrani omenirea. Cica a venit dispensa papala de la Uniunea Europeana sa nu se mai bage minori in pieptul de pui. Pai cum domne’, sa mananci piept de pui fara minori? Dupa ce ca e dezosat si fara piele, nici macar minori sa nu contina? Ce ne facem cand o sa scoata pensionarii din carnea tocata?

One thought on “De Prin Supermarket

  1. Io am fost, am baut un suc printre rafturi , fara sa-l platesc si nu prea am stiut unde sa-l pun. Asa ca l-am pus acolo :)).
    Daca i-o fost sete omului, mnoa!

Leave a Reply

