Usain Bolt La Furat Cirese

Candva in Cretacic, cand alergam in picioare pe sub pat, era in spatele blocului un cires mare, frumos si bogat de ti-era mai mare dragul sa furi din el.

Era o singura problema. Copacul era intr-o curte. A unui om. Desi mare parte din coroana era peste gard, in exteriorul curtii, si era accesibila pentru un om de statura normala, pentru noi, care eram trei la metru, nu prea. Deci ca sa ajungem la fructul interzis trebuia escaladat gardul.

Dupa ce am strans trupa de soc si am pus la cale un plan diabolic demn de un episod din Pinky and the Brain, am trecut la executare. Am escaladat gardul, am urcat in cires si am inceput sa ne umplem burtile, buzunarele si sarsanalele. Cand eram in exercitiul functiunii si recolta devenise indestulatoare, apare proprietarul:

– Ce faceti ma aici? Dati-va jos ca va ia mama dracu’!

– Ce vrei bre, ca nu furam de pe partea ta.

Ala a ramas ca la filmele cu prosti. Dintr-o data dispare in spatele casei. “Ha, ha, l-am facut pe fraier”, jubilam noi. Si dai si umple. Se intoarce ala cu un ditamai dulaul si se indreapta spre poarta bolbosorind:

– Las ca vedeti voi!

Avea un doberman care daca se ridica pe labele din spate, ne scuipa, fara stres, seminte in cap. In secunda doi eram jos si fugeam. Mai mult pluteam decat fugeam, atat de tare o luasem la picior. Cred ca, in momentul ala, eu imprimam viteza de rotatie Pamantului. Pe Usain Bolt l-ar fi prins dulaul, pe mine nu m-a prins. Evident, nu m-a prins pentru ca ala, fiind totusi normal la cap, nu i-a dat drumul. Iesise cu el doar sa ne sperie. Si a reusit. O, ce-a mai reusit. Cat a fost copacul ala acolo, nu ne-am mai atins de el.

Leave a Reply

